Op dinsdag 28 juni vond de 8ste editie plaats van D&B Rosé; het jaarlijkse relatie-event waarin wij onze gewaardeerde relaties uitnodigen bij ons ‘thuis in Muiden’. Elk jaar met het doel om te inspireren en de kracht van live communicatie te tonen. Daarbij eindigend met een inmiddels traditionele rosé-proeverij waarin met alle aanwezigen wordt bepaald wat de winnende ‘D&B rosé’ van het jaar wordt.

Verhalen tot leven laten komen

Het concept dit jaar was ‘Het verhaal van…’. Want verhalen spreken tot de verbeelding. Verhalen prikkelen, inspireren, verwonderen, raken. Al eeuwenlang. Een evenement is een verhaal op zich. Een moment waarop je met al je zintuigen wordt ondergedompeld in een bijzondere beleving. Al meer dan 33 jaar schrijft D&B Eventmarketing zulke verhalen. Waardevolle eventverhalen waarmee we organisaties helpen om hun ambities te realiseren. Events die waardevol zijn in elke zin van het woord! En die meerwaarde werd tijdens de 8ste editie van D&B Rosé op bijzondere wijze getoond.

Tentworx bouwde de stretchtent.

Pin It on Pinterest

Share This